Nova kartica, iste pogodnosti.

UniCredit Bank nastavlja pružati najbolju uslugu i brojne pogodnosti!

Mastercard, jedan od najsnažnijih kartičnih brendova u svijetu, postaje jedini brend kartica u UniCredit banci.

Kartice za fizičke osobe

Od polovine 2024. godine do polovine 2025. godine UniCredit Bank će sve Visa kartice zamijeniti Mastercard karticama.

  • Sve zamijenjene kartice će biti isporučene u poslovnicu klijenta, a klijent će blagovremeno biti obaviješten o zamjeni i adresi za preuzimanje nove kartice.

Kartice za poslovne subjekte

Nove kartice izrađene su od recikliranog materijala, čime kao Banka i UniCredit grupa pridonosimo očuvanja okoliša.

  • Naše nove kartice imaju urez koji služi slijepim i slabovidnim osobama za lakše raspoznavanje o kojoj je kartici riječ. Na debitnim karticama urez je polukružnog oblika, dok je na kreditnim karticama četverokutni.

Pogodnosti Mastercard Classic kartice

Široka prihvaćenost u zemlji i inozemstvu, uz popuste na odabrane proizvode i usluge!

  • Obročno plaćajte bez kamata i naknada na odabranim prodajnim mjestima.

  • Podijelite jednokratne transakcije na rate putem m-ba aplikacije.

  • Popusti i pogodnosti pri plaćanju Mastercard karticom - Cinestar, HIFA Petrol, AVIS, Hertz, Booking.com, easyJet.

  • Limit potrošnje i PIN se neće mijenjati.
  • Zamjena kartice je bez naknade.
  • Postojeći krediti po Visa Classic kartici nastavljaju se otplaćivati prema prethodnom planu otplate.
  • Prethodne transakcije po Visa Classic kartici su vidljive za pregled u mobilnom/Internet bankarstvu (m-ba/e-ba) sve do momenta aktivacije nove Mastercard Classic kartice, a iste će biti evidentirane i na izvodu po tekućem računu.
  • Postojeće pretplate je potrebno obnoviti, s obzirom na to da se mijenja broj kartice.
  • Sve transakcije podjela na rate, potrebno je izvršiti do momenta preuzimanja nove Mastercard Classic kartice.

Najčešća pitanja

Kada ćete mi zamijeniti postojeću Visa karticu za novu Mastercard karticu?

UniCredit Bank će početi sa zamjenom postojećih Visa kartica novim Mastercard karticama sa početkom od 7/2024. Zamjena će se provoditi  sukcesivno. Za zamjenu nije potrebno podnositi zahtjev. Bez obzira na ugovoreni način dostave, prve reizdane Mastercard kartice će se dostaviti u poslovnicu. 

Mogu li koristiti isključivo postojeću Visa karticu i ne aktivirati Mastercard karticu?

Ne, Banka će zamijeniti sve Visa kartice za Mastercard kartice te je potrebno preuzeti i koristiti isključivo Mastercard karticu.

Hoću li novom Mastercard karticom moći plaćati na rate, kako sam to dosad radio putem Visa Classic kartice?

Mastercard Classic kartica će imati sve funkcionalnosti koje je podržavala i Visa Classic kartica:

  • kupovina do 24 rate bez kamata i naknada na posebno označenim prodajnim mjestima u BiH, 
  • mogućnost realizacije gotovinskog kredita po kartici do 7.000 KM i do 36 rata u svim poslovnicama UniCredit Bank, 
  • podjela jednokratne transakcije na rate putem m-ba aplikacije te beskamatna odgoda plaćanja do 50 dana.
Što će biti s kreditima po Visa Classic kartici, koje imam u otplati?

Kredite u otplati nastavljate redovno otplaćivati, u ratama i rokovima definiranim kod realizacije kredita. Putem mjesečnog izvoda bit ćete obaviješteni o iznosu dospijeća 20.og u mjesecu, uključujući i rate po kreditima koje ste realizirali po Visa Classic kartici.

Hoće li mi se promijeniti PIN po novoj Mastercard kartici?

Ne, zamjenom Visa kartice za Mastercard karticu zadržava se PIN od Visa kartice. Ako imate ugovorenu m-ba aplikaciju, PIN po kartici možete provjeriti i putem m-ba za kartice koje glase na vaše ime.

Zašto nova kartica ima izrez i nema potpisnu traku?

Nove kartice se ne trebaju potpisivati, stoga nemaju potpisnu traku. U skladu sa svojom strategijom društveno odgovorne kompanije, nova Mastercard kartica ima urez koji služi slijepim i slabovidnim osobama za lakše raspoznavanje o kojoj kartici je riječ. Debitne kartice imaju polukružni urez, dok kartice s odgodom plaćanja imaju četverokutni oblik.

Promijenio/la sam dnevni limit po Visa kartici. Moram li mijenjati dnevni limit i po Mastercard kartici?

Kada se postojeća Visa kartica zamijeni novom Mastercard karticom, sve funkcionalnosti kartice ostaju iste, uključujući i dnevni limit.

Ako je postojeća Visa kartica blokirana radi gubitka, krađe ili zloupotrebe, te je radi toga inicirana izrada nove kartice, tada će se uz novu karticu dodijeliti početno definirani limiti.

Za kartice fizičkih osoba informacija je dostupna ovdje.

Nova Mastercard kartica mi je odbijena. Koji je razlog odbijanja?

Razlozi mogu biti različiti. Informacije o odbijenom korištenju kartice možete dobiti pozivom na besplatni telefonski broj Podrške korisnicima 080 081 051.

  • Prva transakcija – kontaktna: Nakon aktivacije kartice prvu transakciju potrebno je provesti umetanjem u POS ili bankomat uz PIN nakon čega se može koristiti beskontaktno.
  • Raspoloživi iznos: Provjerite raspoloživo stanje računa za debitnu karticu, odnosno limita potrošnje/kreditnog limita za karticu s odgodom plaćanja.
  • Dnevni limit: Svaka kartica ima dodijeljene dnevne limite radi sigurnosti. Provjerite dnevni limit po kartici za različite načine plaćanja i podizanje gotovog novca putem Vaše m-ba aplikacije.
Hoće li i moji opunomoćenici, odnosno korisnici dodatne kartice po mom računu dobiti novu Mastercard karticu?

Da, prilikom zamjene Visa kartice, sve kartice izdane uz jedan račun će biti istovremeno izrađene i spremne za preuzimanje. Preuzimanjem nove Mastercard kartice vlasnika računa, prestaju vrijediti i sve postojeće Visa kartice opunomoćenika. Prije preuzimanja svoje kartice vlasnika, provjerite s opunomoćenicima jesu li preuzeli svoje nove Mastercard kartice te ih informirajte o preuzimanju svoje kartice. Preuzimanjem kartice vlasnika prestaju važiti sve kartice izdane po računu. Dodatne kartice opunomoćenika može preuzeti vlasnik računa, kao i opunomoćenici.

Nisam primio/la novu Mastercard karticu, a na m-ba i e-ba vidim da je izdana. Kome se mogu obratiti?

Kartice se dostavljaju na poslovnicu kojoj klijent inicijalno pripada te će svaki klijent dobiti obavijest na izvodu, Viber/SMS poruku i/ili email po zaprimanju kartice u poslovnicu. U slučaju dodatnih pitanja možete se obratiti u bilo koju poslovnicu radi provjere adrese na koju je dostavljena. Dodatne informacije o kartici možete dobiti i pozivom na telefonski broj 080 081 051.

Gdje će mi biti prikazan iznos dospjeća?

Na izvodu za tekući račun će biti prikazan preostali dug kartice po jednokratnim i obročnim transakcijama po prethodnoj Visa Classic kartici (VCL), kao i po novoj Mastercard Classic kartici (MCL). Iznos duga po prethodnoj VCL kartici će biti evidentiran na izvodu, sve do konačne otplate prethodnog duga vezanog uz VCL karticu (rate obročne otplate, podjele na rate u m-ba, gotovinskih kredita). 

Jednako tako, na mobilnoj aplikaciji na putanji Mastercard Classic kartice > Detalji kartice > Iznos dospijeća bit će prikazana suma dospijeća po MCL i VCL kartici.

Zašto se svi podaci o korisniku kartice nalaze na poleđini kartice?

Iz sigurnosnih razloga, svi podaci klijenta se nalaze na poleđini kartice.

Sugeriramo da pri beskontaktnom plaćanju, poleđinu kartice prislonite POS aparatu, tako da podaci o vlasniku kartice nisu vidljivi.

Savjeti za čuvanje i korištenje kartica

Nemate karticu?

Potrebne su Vam dodatne informacije?

1.

Pozovite nas na besplatni info broj

080 081 051

2.

Ili nas kontaktirajte putem e-maila

info@unicreditgroup.ba

1.

Pozovite nas na besplatni info broj

080 081 051

2.

Ili nas kontaktirajte putem e-maila

info@unicreditgroup.ba

3.

1.

Pozovite nas na besplatni info broj

080 081 051

2.

Ili nas kontaktirajte putem e-maila

info@unicreditgroup.ba

3.

4.

UniCredit Logo