Back to top

 

Mjere olakšica

 

U nastavku dostavljamo informacije o sveobuhvatnom paketu posebnih mjera za poslovne subjekte, a koje Vam nudimo s ciljem oporavka od negativnih ekonomskih posljedica uzrokovanih vanrednim okolnostima - poplavama iz oktobra/listopada 2024 godine.

 

Mjere podrške UniCredit Bank se odnose na:

  • Moratorij - odgoda u otplati kreditnih obaveza, uključujući i leasing u trajanju do 6 mjeseci,
  • Uvođenje „grace“ perioda za otplatu glavnice kreditnih obaveza u slučaju kredita koji se otplaćuju anuitetno, uključujući i leasing na period od najduže 12 mjeseci,
  • Produženje krajnjeg roka za otplatu kredita koji se otplaćuju anuitetno,
  • Produženje roka dospijeća kredita sa jednokratnim dospijećem, uključujući i revolving kredite i prekoračenja po transakcijskim računima na period od najduže šest mjeseci, pri čemu bi klijenti tokom tog perioda mogli koristiti i dio izloženosti koji je bio neiskorišten na dan modifikacije,
  • Odobravanje dodatnog iznosa izloženosti za potrebe prevazilaženja trenutnih poteškoća sa likvidnošću,
  • Druge mjere koje banka poduzima u cilju olakšanja servisiranja kreditnih obaveza, oporavka i uspostave održivog poslovanja klijenta.

 

Posebne mjere će se odobravati poslovnim subjektima čija je kreditna sposobnost pogoršana, odnosno čiji su izvori za otplatu smanjeni uslijed negativnog utjecaja izazvanog poplavama.

Za podnošenje zahtjeva za ublažavanje servisiranja obaveza prema Banci, potrebno je da osoba ovlaštena za zastupanje kontaktira nadležnog Voditelja poslovnog odnosa, uz dostavu  zahtjeva za odobrenje posebnih mjera. Rok za podnošenje zahtjeva je 60 dana od dana stupanja na snagu Odluke Agencije za bankarstvo FBiH o posebnim mjerama, odnosno rok ističe zaključno s 09.12.2024. godine.

 

Uz Zahtjev je neophodno dokumentirati pogoršanja kreditne sposobnosti uslijed izvanrednih okolnosti te dostaviti:

  • Dokaz da je zbog vanrednih okolnosti utvrđeno značajno oštećenje ili potpuno uništenje poslovne imovine ili mjesta poslovanja, tako da isto privremeno ne može služiti primarnoj namjeni,
  • Izjavu da su vanredne okolnosti-poplave prouzročile smanjenje volumena poslovanja/prihoda za više od 50% u odnosu na period kada je vršena prethodna procjena kreditne sposobnosti,
  • Dopise svojih ugovornih strana (značajniji kupci/dobavljači) o nemogućnostima preuzimanja/isporuke roba i usluga zbog utjecaja vanrednih okolnosti poplava, te dokaze o utjecaju vrste transporta prije i poslije poplava na poslovanje i posljedično niže prihode, u slučaju da je klijent banke pretrpio indirektnu materijalnu štetu (gubitak tržišta, kupaca, dobavljači, nemogućnost pribavljanja sirovine i oštećenje putne infrastrukture koji u značajnoj mjeri utječu na poslovanje i dr.),
  • Ostale adekvatne dokaze o okolnostima koje su utjecale na smanjenje kreditne sposobnosti klijenta.

 

Banka će zahtjeve analizirati individualnim pristupom te odlučivati o svakom podnesenom zahtjevu. Banka može donijeti odluku o odobrenju jedne ili više posebnih mjera prilagođenih klijentu.

Nakon podnošenja i obrade zahtjeva, klijenti će biti povratno obavješteni o odobrenju zahtjeva. 

Spinning wheel animation

Loading

UniCredit Logo