Back to top

Na osnovu Ugovora o implementaciji odobrenih sredstava između Općine Novo Sarajevo i UniCredit Bank d.d. potpisanog 12.09.2023. godine, objavljuje se:

 

JAVNI POZIV

 

Za subjekte male privrede sa sjedištem u Općini Novo Sarajevo za podnošenje zahtjeva za dodjelu sredstava finansiranja za podsticaj ženskom poduzetništvu

 

PREDMET JAVNOG POZIVA

Predmet poziva je prikupljanje zahtjeva privrednih društava i obrtnika koji posluju na području Općine Novo Sarajevo za odabir korisnika sredstava finansiranja uz subvencioniranje kamate i troškova obrade za kredite u skladu s uslovima iz javnog poziva.

 

PRAVO UČEŠĆA NA  OBJAVLJENOM JAVNOM POZIVU

Banka i Općina su saglasni da korisnici sredstava moraju ispunjavati opće uslove za odobrenje finansiranja koji su predviđeni procedurama i uvjetima Banke.

 

Pravo na dodjelu kreditnih sredstava uz subvencioniranje kamatne stope mogu ostvariti privredni subjekti koji:

  • imaju sjedište ili poslovnicu na području Općine i koji su u vlasništvu žene preduzetnice ili je žena lice ovlašteno za zastupanje;
  • imaju sjedište ili poslovnicu na području općina Kantona Sarajevo i koji su u vlasništvu žene preduzetnice ili je žena lice ovlašteno za zastupanje, uz uslov da vlasnica ili žena ovlaštena za zastupanje ima prebivalište na području Općine Novo Sarajevo;
  • posluju likvidno i zadovoljavajućeg su boniteta;
  • imaju tekuća zaduženja u CRK-u kategorisana sa “Stage 1” („Stage 2“ kategorija je dozvoljena ukoliko nije rezultat kašnjenja u izmirenju kreditnih obaveza ili nekih drugih faktora koje Banka procijeni rizičnim).

 

Pravo apliciranja nemaju subjekti koji:

  • imaju neizmirene poreske obaveze,
  • imaju neizmirenih obaveza prema Općini, 
  • subjekti subjekti koji obavljaju djelatnost iz oblasti igara na sreću, proizvodnje, prerade ili puštanja u promet duhanskih proizvoda i alkoholnih pića, proizvodnje koja ima značajan utjecaj na zagađenje ljudske okoline i dokazanu štetnost po zdravlje stanovništva, trgovine na malo oružjem, municijom i vojnom opremom, kao i drugim djelatnostima koje nisu prihvatljive za UniCredit Bank d.d.

 

IZNOS, NAMJENA I USLOVI KREDITNE LINIJE

Sredstva iz Budžeta se raspoređuju za subvencioniranje  kamatne stope i troškova obrade kredita, koja se obračunava na finansiranja privrednih subjekata.

Ukupna visina sredstava koju će Općina izdvojiti u okviru Budžeta za 2023. godinu za finansiranje kamatne stope i troškova obrade kredita Korisnicima finansiranja iznosi 10.000,00 KM.           

Općina će u Budžetima narednih godina planirati i izdvojiti  preostala potrebna sredstva za kontinuirano subvencioniranje kamatne stope tokom cijelog perioda trajanja finansiranja, kao i troškova obrade finansiranja, za sva finansiranja koja u skladu s ovom kreditnom linijom budu odobrena do kraja 2023. godine. Iznos kreditne linije je 500.000,00 KM.

 

 

INFORMACIJE O ROČNOSTI, IZNOSIMA I VISINI SUBVENCIJE

Maksimalan iznos odobrenih finansiranja/kreditnih sredstava za kratkoročne kredite:

  • do 50.000,00 KM
  • rok otplate do 12 mjeseci

 

Finansiranja se odobravaju uz kamatnu stopu od 3,95%, fiksno (subvencija Općine 100%), a naknada za obradu finansiranja je 0,4% (subvencija Općine 100%).

 

Maksimalan iznos odobrenih finansiranja/kreditnih sredstava za dugoročne kredite

  • do 50.000,00 KM
  • rok otplate od 13 do 36 mjeseci

 

Finansiranja se odobravaju uz kamatnu stopu od 3,99%, fiksno (subvencija Općine 100%), a naknada za obradu finansiranja je 0,4% (subvencija Općine 100%).

 

OBRADA ZAHTJEVA, ODOBRAVANJE I PRAĆENJE

Prijem zahtjeva, proces analize, obrade i odobravanja finansiranja iz sredstava subvencionirane linije vršit će se u skladu s redovnim procedurama Banke.

Ugovorom između Banke i Korisnika finansiranja definirat će se međusobne obaveze i prava ugovornih strana, te način korištenja finansiranja, kao i uslovi za isplatu subvencije.

 

Uslovi za ostvarivanje prava na isplatu subvencije kamate u ovoj kreditnoj liniji su:

  • Zadržavanje istog broja zaposlenih u toku trajanja finansiranja;
  • uredno izmirenje svih poreskih obaveza i dospjelih obaveza po finansiranjima.

 

Korisnici finansiranja plaćaju ugovorenu kamatnu stopu i naknadu za obradu zahtjeva, a po dokazivanju ispunjenja ugovorenih uslova za vrijeme monitoringa, ostvaruju pravo na povrat istih od strane Općine.

UniCredit Bank d.d. prema Korisniku finansiranja nema obavezu refundiranja kamatne stope i troškova obrade finansiranja, ukoliko Općina iz bilo kojeg razloga ne uplati iznos predviđen za subvenciju kamatne stope/profitne marže i troškova obrade zahtjeva za finansiranje za pojedinog korisnika. 

 

POTREBNA DOKUMENTACIJA

Potrebna dokumentacija za apliciranje privrednih društava:

  • Temeljno Rješenje o upisu u registar nadležnog organa/sudski registar. Ako je temeljno rješenje starije od tri mjeseca prilaže se i Izvod iz sudskog registra/nadležnog organa, ne stariji od tri mjeseca;
  • Statut društva ili Pravila vlasnika računa;
  • Akt nadležnog organa o osnivanju (osim ako društvo nije osnovano na osnovu propisa, kada se dostavlja izvod iz odgovarajućeg propisa);
  • Obavještenje nadležne Službe za statistiku o razvrstavanju pravnog lica prema KD BiH 2010 djelatnosti;
  • Uvjerenje o poreznoj registraciji koje sadrži identifikacijski broj poreskog obveznika;
  • Uvjerenje o registraciji/upisu u Jedinstveni registar obveznika neizravnih/indirektnih poreza, ukoliko je klijent obveznik indirektnih poreza PDV;
  • Uvjerenje Porezne uprave o izmirenim direktnim porezima s obaveznom Listom osiguranih lica za obveznika na dan podnošenja zahtjeva za izdavanje predmetnog uvjerenja, ne starije od 90 dana od dana podnošenja zahtjeva za odobrenje kredita;
  • Uvjerenje Uprave za indirektno oporezivanje o izmirenim indirektnim porezima, ne starije od 90 dana;
  • Lične isprave zakonskih zastupnika ovlaštenih u rješenju nadležnog organa (LK i CIPS prijava), podaci o svakom poslovnom subjektu koji direktno ili indirektno posjeduju najmanje 10% poslovnog udjela, dionica, na osnovu kojih ima učešće u upravljanju poslovnim subjektom, odnosno njegovim sredstvima, kao i vlasnike fizička lica sa udjelom iznad 10%;
  • Zahtjev na memorandumu firme kojim se definiše namjena, iznos i rok otplate finansiranja;
  • Financijski izvještaj za prethodne tri godine te po zahtjevu Banke i ostale dokumente u skladu s internim aktima.

 

Potrebna dokumentacija za apliciranje obrtnika:

  • Temeljno Rješenje nadležnog organa o dozvoljenom obavljanju djelatnosti koje ne smije biti starije od tri mjeseca. Ako je temeljno Rješenje nadležnog organa starije od tri mjeseca prilaže se i potvrda organa Uprave da se i dalje vodi kao samostalni privrednik/obrtnik, ne starija od tri mjeseca;
  • Obavještenje nadležne Službe za statistiku o razvrstavanju subjekta prema KD BiH 2010 djelatnosti;
  • Uvjerenje o poreznoj registraciji koje sadrži identifikacijski broj poreskog obveznika;
  • Uvjerenje o registraciji/upisu u Jedinstveni registar obveznika neizravnih/indirektnih poreza, ukoliko je klijent obveznik indirektnih poreza PDV;
  • Uvjerenje Porezne uprave o izmirenim direktnim porezima s obaveznom Listom osiguranih lica za obveznika na dan podnošenja zahtjeva za izdavanje predmetnog uvjerenja, ne starije od 90 dana od dana podnošenja zahtjeva za odobrenje kredita;
  • Uvjerenje Uprave za indirektno oporezivanje o izmirenim indirektnim porezima, ne starije od 90 dana;
  • Ovjerena izjava kod nadležnog organa kojom se potvrđuje da osnivač/vlasnik i odgovorna osoba nisu pravosnažno osuđivane za kaznena djela prevare u privrednom poslovanju, davanje i primanje dara te druga kaznena djela povezana s korupcijom;
  • Lične isprave vlasnika i zakonskih zastupnika ovlaštenih u rješenju nadležnog organa (LK i CIPS prijava), kao i podatke o svakoj fizičkoj osobi koje direktno ili indirektno posjeduje najmanje 10% poslovnog udjela;
  • Zahtjev na memorandumu firme kojim se definiše namjena, iznos i rok otplate finansiranja;
  • Propisani obrasci koji su podnijeti nadležnoj organizacionoj jedinici Porezne uprave za prethodne tri godine (Specifikacija za utvrđivanje dohotka od samostalne djelatnosti i Godišnja prijava poreza na dohodak, odnosno Rješenje o paušalnom porezu te uplatnica kao dokaz o izvršenom plaćanju), kao i dokumentacija za instrumente osiguranja koje određuje Banka, u skladu sa svojom poslovnom politikom i vrstom finansiranja te po zahtjevu Banke i ostale dokumente u skladu s internim aktima.

 

Dokumenti koji se prilažu uz zahtjev mogu biti dostavljeni u kopiji, uz obavezno dostavljanje  originala ili ovjerenih kopija za one zahtjeve koji su ušli u proces odobrenja finansiranja.

 

INSTRUMENTI OSIGURANJA

U skladu s aktima Banke, kolaterali koji su prihvatljivi:

- Založno pravo nekretnine;

- Založno pravo pokretnine;

- Mjenice privrednog društva ili obrta;

- Lične mjenice vlasnika privrednog društva ili obrta;

- Ugovor o cesiji;

- Polica osiguranja vinkulirana u korist UniCredit Bank d.d.;

- Ostalo po zahtjevu Banke i u skladu s njenim internim aktima.

 

ROKOVI

Rok za podnošenje zahtjeva za finansiranje prema uslovima Javnog poziva počinje teći od dana objavljivanja u sredstvima javnog informisanja i traje do iskorištenja/rezervisanja iznosa predviđenog za subvenciju, pri čemu je rok za zaključivanje ugovora s krajnjim korisnicima 31.12.2023. godine.

 

Korisnici podnose zahtjeve na vrijeme, kako bi se proces odobravanja, ugovaranja i puštanja sredstava finansiranja završio u okviru zadatog roka.

 

OSTALO

Zahtjevi s potrebnom dokumentacijom podnose se u zatvorenim kovertama na adresu UniCredit Bank d.d. Mostar, poslovnica, Sarajevo, Džemala Bijedića bb PC Capital Tower, 71000 Sarajevo

 

Adresa za dostavu dokumentacije putem elektronske pošte:

naida.arnaut@unicreditgroup.ba

ivana.beblek@unicreditgroup.ba

 

Banka ne snosi nikakve troškove učesnicima Javnog poziva. Dostavljena dokumentacija neće se vraćati.

 

DODATNE INFORMACIJE:

Sve dodatne informacije mogu se dobiti pozivom na sljedeće brojeve telefona:

Naida Arnaut: +387 33 721 812

Ivana Beblek: +387 33 491 918

Spinning wheel animation

Loading

UniCredit Logo