Banka na dlanu

Mobilno bankarstvo (m-ba)

  • Brzo
  • Sigurno
  • Jednostavno

Šta je mobilno bankarstvo (m-ba)?

Aplikacija koja Vam omogućava potpuni nadzor nad vlastitim novcem

  • Provjerite stanje na računu bilo kada.

  • Izvršite plaćanja u nekoliko trenutaka.

  • Automatizirajte svoja redovna plaćanja.

  • Primjenite kategorizaciju transakcija kako biste saznali gdje uštedjeti novac.

  • Uključite obavijesti o transakcijama koje će Vas informirati o aktivnostima na Vašem računu.

Fleksibilnost

Niste raspoloženi za izlazak iz kuće? Sjednite i opustite se! M-ba će Vas poštedjeti stajanja u redovima

  • Pomoću e-uplatnice plaćajte mjesečne račune bez odlaska u poslovnicu.

  • Zatražite dostavu nove ili reizdane kartice na Vašu kućnu adresu i aktivirajte je putem m-ba usluge brzo i jednostavno.

  • Upravljajte sigurnosnim dnevnim limitima za plaćanje karticama ili podizanje na bankomatu.

  • Ukoliko ste zaboravili PIN vaše kartice, pogledajte ga u m-ba aplikaciji.

  • Podijelite jednokratnu transakciju, učinjenu kreditnom karticom, na rate!

Brzina i jednostavnost

Kada koristite m-ba uslugu možete upravljati svojim financijama čak i kad ste u pokretu

  • Koristite opciju prijenosa sredstava između Vaših računa.

  • Plaćajte režije i druge račune bez odlaska u poslovnicu.

  • Beskontaktno plaćajte mobilnim uređajem na POS terminalima korištenjem Google Pay.

  • Provjerite troškove i limite po karticama.

Kako aktivirati m-ba uslugu?

1.

Ugovaranje m-ba


Posjetite najbližu poslovnicu UniCredit Bank i ugovorite mobilno bankarstvo (m-ba), uslugu koja će Vaš život učiniti lakšim.

2.

Preuzimanje i aktivacija


Preuzmite m-ba aplikaciju putem App Store-a ili Google Play-a. Odaberite opciju 'Započni aktivaciju' i unesite aktivacijske kodove i PIN.

   

1.

Ugovaranje m-ba


Posjetite najbližu poslovnicu UniCredit Bank i ugovorite mobilno bankarstvo (m-ba), uslugu koja će Vaš život učiniti lakšim.

2.

Preuzimanje i aktivacija


Preuzmite m-ba aplikaciju putem App Store-a ili Google Play-a. Odaberite opciju 'Započni aktivaciju' i unesite aktivacijske kodove i PIN.

   

3.

m-ba usluga aktivirana


Sa mobilnim bankarstvom (m-ba) upravljajte svojim računima kada god poželite i imajte potpuni nadzor nad vlastitim novcem.

1.

Ugovaranje m-ba


Posjetite najbližu poslovnicu UniCredit Bank i ugovorite mobilno bankarstvo (m-ba), uslugu koja će Vaš život učiniti lakšim.

2.

Preuzimanje i aktivacija


Preuzmite m-ba aplikaciju putem App Store-a ili Google Play-a. Odaberite opciju 'Započni aktivaciju' i unesite aktivacijske kodove i PIN.

   

3.

m-ba usluga aktivirana


Sa mobilnim bankarstvom (m-ba) upravljajte svojim računima kada god poželite i imajte potpuni nadzor nad vlastitim novcem.

4.

xvn


bvbnb

Pogledajte najnovije funkcionalnosti m-ba aplikacije

play_circle_filled

Pogledaj video

Podjela transakcije na rate putem m-ba

Najčešća pitanja

Koji su preduvjeti za korištenje m-ba usluge?
  • otvoren tekući, studentski, Teen ili žiro račun u Banci;
  • ugovorena m-ba usluga;
  • mobilni uređaj kojim možete pristupiti Internetu;
  • mobilni uređaj sa verzijom operativnog sustava Android 5.0 ili više;
  • mobilni uređaj sa verzijom operativnog sustava iOS 10.0;
  • dovoljno raspoložive memorije za pohranu m-ba aplikacije;
Što mi omogućava m-ba usluga?
  • Pregled stanja i prometa svih Vaših računa i računa po kojima ste opunomoćeni
  • Prijenos sredstava između Vaših računa
  • Slanje naloga domaćeg platnog prometa za plaćanje režijskih i drugih računa
  • Slanje naloga INO platnog prometa sa tekućeg i deviznih računa
  • Ugovaranje trajnog naloga
  • Pregled troškova i limita po svim karticama
  • Upravljanje sigurnosnim dnevnim limitima za plaćanje na POS-u, ATM-u, Internetu
  • Pregled PIN-a po karticama
  • Beskontaktno plaćanje uz mobitel sa Android OS koristeći Google Pay
  • Aktiviranje kartica dostavljenih na kućnu adresu
  • Ugovaranje i plaćanje e-uplatnica
  • Pregled redovnih mjesečnih izvoda po računima
  • Prijava u aplikaciju te verifikacija transakcija pomoću biometrije
  • Upravljanje budžetom i troškovima
  • Brza provjera računa bez prijave u m-ba
  • Pregled kontakata u Banci te lokacija bankomata i poslovnica
Kako mogu ugovoriti m-ba uslugu?

Mobilno bankarstvo možete ugovoriti kao samostalnu uslugu ili u okviru Paket računa.

Sve što trebate učiniti je sljedeće:

  • Posjetiti Vama najbližu poslovnicu UniCredit Bank;
  • Ugovoriti m-ba uslugu;
  • Instalirati m-ba aplikaciju na Vaš mobilni uređaj;
  • Aktivirati m-ba uslugu pomoću aktivacijskih kodova;
  • Odabrati svoj PIN i započeti s korištenjem m-ba usluge.
Da li mogu provoditi transakcije putem m-ba usluge i po računima po kojima sam ovlašten/a?

Dobivanjem ovlaštenja stekli ste ista prava za obavljanje transakcija po računu/računima po kojima ste ovlašteni kao i osnovni korisnik. Na Vaš zahtjev, računi po kojima ste ovlašteni, pridružuju se Vašoj m-ba usluzi. 

Koliko je sigurno korištenje usluge m-ba?

M-ba aplikacija se koristi uz visoku razinu sigurnosti koju omogućuju:

- enkripcijska zaštita Vaših podataka;
- minimalna količina podataka spremljena u mobilnom uređaju;
- automatsko gašenje aplikacije nakon 3 minute neaktivnosti;
- zaključavanje aplikacije nakon tri uzastopna unosa pogrešnog PIN-a;

Sigurnost dodatno osigurava softverski token koji je sastavni dio aplikacije, a namijenjen je identifikaciji korisnika uz unošenje PIN-a. PIN za m-ba aplikaciju nije povezan s PIN-om za mobitel kojega eventualno koristite, a preporuka je da ne budu isti radi dodatne zaštite m-ba usluge. Čuvajte svoj PIN jer isti predstavlja Vaš potpis! Nemojte ga otkrivati ili učiniti dostupnim drugim osobama, jer time sami otvarate mogućnost zlouporabe. 

Koje su naknade za korištenje usluge m-ba?

Mjesečna naknada za korištenje m-ba usluge (kao samostalne usluge izvan paketa) iznosi 2,50 KM.

Mjesečna naknada za korištenje m-ba usluge u sklopu paketa:

- Svim korisnicima Modula paket računa korištenje m-ba usluge je besplatno.
- Svim korisnicima Optimum i Ekspert modela JES! paket računa, Standard, Silver i Gold paketa korištenje m-ba usluge je besplatno.
- Za korisnike Student i Senior modela JES! Paket računa korisnik može odabrati koju od dvije elektronske usluge (m-ba ili e-ba) želi koristiti bez naknade. U slučaju da korisnik želi koristiti obje usluge, mjesečna naknada za korištenje druge usluge iznosi 1,00 KM. 

Koliko iznose naknade za obavljanje platnog prometa (plaćanje računa, režija i slično) putem usluge m-ba?

Naknade za obavljanje platnog prometa (plaćanje računa, režija i slično) putem m-ba usluge su i po prosječno 80% jeftinije u odnosu na transakcije koje obavljate na šalterima Banke. 

Što učiniti ukoliko izbrišem/zaključam (prilikom unosa 3 pogrešna PIN-a) m-ba aplikaciju iz mobilnog uređaja ili promijenim mobilni uređaj na kojem sam koristio/la uslugu m-ba?

Ukoliko izbrišete/zaključate m-ba aplikaciju ili promijenite mobilni uređaj, pozovite Podršku korisnicima na broj 080 081 051 (za pozive iz inozemstva + 387 33 222 999) kako bi se izvršila reaktivacija usluge (slanje novih kodova za aktivaciju usluge).

Ukoliko ste promijenili broj mobitela, obratite se u Vama najbližu poslovnicu Banke.

Izgubio/la sam mobitel u kojem je m-ba usluga?

Gubitak/krađu mobilnog uređaja putem kojeg ste koristili m-ba uslugu možete prijaviti i pozivom na broj telefona 080 081 051 (za pozive iz inozemstva + 387 33 222 999), kako bi Vam se blokirala usluga i onemogućio neovlašteni pristup računima. 

Mogu li m-ba uslugu koristiti na više mobilnih uređaja?

Uslugu m-ba možete koristiti isključivo na jednom mobilnom uređaju - uređaju na koji ste prilikom ugovaranja zatražili dostavu m-ba aplikacije.  

Mogu li se nalozi domaćeg i ino platnog prometa unositi tijekom čitavog dana?

Platni nalozi se mogu unositi 24 h dnevno, ali se njihova realizacija obavlja u tijeku radnog vremena predviđenog za platni promet:

Nalozi domaćeg platnog prometa

  • Nalozi između računa unutar Banke, a koji se pošalju radnim danom do 20:00h (subotom do 15:00h), izvršavaju se isti dan.
  • Nalozi na račune u drugim bankama, a koji se pošalju radnim danom do 14:00h, izvršavaju se isti dan.
  • Nalozi na račune u drugim bankama koji se označe kao hitni nalozi, a koji se pošalju radnim danom do 15:30h izvršavaju se isti dan.

Nalozi poslani izvan gore navedenih vremena bit će izvršeni prvi naredni radni dan. Aplikacija će automatski postaviti datum plaćanja na prvi naredni radi dan, a o čemu će korisnika obavijestiti pop-up porukom na ekranu.

Nalozi ino platnog prometa

Kod unosa naloga za plaćanje u inozemstvo, klijent sam bira vrijeme izvršenja naloga kako slijedi:

  • T+2 – nalog će se izvršiti za 48 sati/dva radna dana – krajnji rok za prijem naloga je 15:00h
  • T+1 – nalog će se izvršiti za 24 sata – krajnji rok za prijem naloga je 13:00h
  • T+0 – hitni nalozi, izvršenje isti dan – krajnji rok za prijem naloga je 12:00h

Tokom unosa naloga kroz m-ba aplikaciju klijent je dužan dostaviti vjerodostojan dokument iz kojeg je moguće utvrditi osnovu prijenosa sredstava na e-mail: Outgoing.Payments@unicreditgroup.ba ili faksom na broj +387 36 317 301. U suprotnom, a u skladu sa zakonskom regulativom, nalog neće moći biti procesuiran.

Označio/la sam da dobijem potvrdu o izvršenoj uplati na e-mail ali istu nisam zaprimio/la?

Potrebno je da sa svog e-maila registriranog u Banci, na e-mail adresu Podrške korisnicima eba.gradjani@unicreditgroup.ba, pošaljete zahtjev za dostavu potvrde ili nas pozovete na 080 081 051 (za pozive iz inozemstva + 387 33 222 999).

Potrebne su Vam dodatne informacije?

Tu smo da vam pomognemo

Niste našli potrebne informacije?

Popunite podatke ispod i kontaktirat ćemo vas kako bismo Vam prezentirali prednosti mobilnog bankarstva m-ba

Hvala Vam na poslanom upitu.

Kontaktirat ćemo Vas u najkraćem roku.

080 081 051


info@unicreditgroup.ba


Lokacije poslovnica


Pogrešan unos.

Ovo polje je obavezno za unos.

Pogrešan unos.

Ovo polje je obavezno za unos.

Pogrešan unos.

Ovo polje je obavezno za unos.

Pogrešan unos.

Ovo polje je obavezno za unos.

Suglasnost za obradu podataka

Ovo polje je obvezno označiti kako bi zahtjev bilo moguće poslati.

error_outline

UniCredit Logo