Banka na dlanu

Mobilno bankarstvo (m-ba)

  • Brzo
  • Sigurno
  • Jednostavno

Šta je mobilno bankarstvo (m-ba)?

Aplikacija koja Vam omogućava potpuni nadzor nad vlastitim novcem

  • Provjerite stanje na računu bilo kada.

  • Izvršite plaćanja u nekoliko trenutaka.

  • Automatizirajte svoja redovna plaćanja.

  • Primjenite kategorizaciju transakcija kako biste saznali gdje uštedjeti novac.

  • Uključite obavijesti o transakcijama koje će Vas informirati o aktivnostima na Vašem računu.

Fleksibilnost

Niste raspoloženi za izlazak iz kuće? Sjednite i opustite se! M-ba će Vas poštedjeti stajanja u redovima

  • Pomoću e-uplatnice plaćajte mjesečne račune bez odlaska u poslovnicu.

  • Zatražite dostavu nove ili reizdane kartice na Vašu kućnu adresu i aktivirajte je putem m-ba usluge brzo i jednostavno.

  • Upravljajte sigurnosnim dnevnim limitima za plaćanje karticama ili podizanje na bankomatu.

  • Ukoliko ste zaboravili PIN vaše kartice, pogledajte ga u m-ba aplikaciji.

  • Podijelite jednokratnu transakciju, učinjenu kreditnom karticom, na rate!

Brzina i jednostavnost

Kada koristite m-ba uslugu možete upravljati svojim financijama čak i kad ste u pokretu

  • Koristite opciju prijenosa sredstava između Vaših računa.

  • Plaćajte režije i druge račune bez odlaska u poslovnicu.

  • Beskontaktno plaćajte mobilnim uređajem na POS terminalima korištenjem Google Pay.

  • Provjerite troškove i limite po karticama.

Kako aktivirati m-ba uslugu?

1.

Ugovaranje m-ba

Posjetite najbližu poslovnicu UniCredit Bank i ugovorite mobilno bankarstvo (m-ba), uslugu koja će Vaš život učiniti lakšim.

2.

Preuzimanje i aktivacija

Preuzmite m-ba aplikaciju putem App Store-a ili Google Play-a. Odaberite opciju 'Započni aktivaciju' i unesite aktivacijske kodove i PIN.

   

1.

Ugovaranje m-ba

Posjetite najbližu poslovnicu UniCredit Bank i ugovorite mobilno bankarstvo (m-ba), uslugu koja će Vaš život učiniti lakšim.

2.

Preuzimanje i aktivacija

Preuzmite m-ba aplikaciju putem App Store-a ili Google Play-a. Odaberite opciju 'Započni aktivaciju' i unesite aktivacijske kodove i PIN.

   

3.

m-ba usluga aktivirana

Sa mobilnim bankarstvom (m-ba) upravljajte svojim računima kada god poželite i imajte potpuni nadzor nad vlastitim novcem.

1.

Ugovaranje m-ba

Posjetite najbližu poslovnicu UniCredit Bank i ugovorite mobilno bankarstvo (m-ba), uslugu koja će Vaš život učiniti lakšim.

2.

Preuzimanje i aktivacija

Preuzmite m-ba aplikaciju putem App Store-a ili Google Play-a. Odaberite opciju 'Započni aktivaciju' i unesite aktivacijske kodove i PIN.

   

3.

m-ba usluga aktivirana

Sa mobilnim bankarstvom (m-ba) upravljajte svojim računima kada god poželite i imajte potpuni nadzor nad vlastitim novcem.

4.

xvn

bvbnb

Pogledajte najnovije funkcionalnosti m-ba aplikacije

play_circle_filled

Pogledaj video

Podjela transakcije na rate putem m-ba

Najčešća pitanja

Koji su preduvjeti za korištenje m-ba usluge?
  • otvoren tekući, studentski, Teen ili žiro račun u Banci;
  • ugovorena m-ba usluga;
  • mobilni uređaj kojim možete pristupiti Internetu;
  • mobilni uređaj sa verzijom operativnog sustava Android 5.0 ili više;
  • mobilni uređaj sa verzijom operativnog sustava iOS 10.0;
  • dovoljno raspoložive memorije za pohranu m-ba aplikacije;
Što mi omogućava m-ba usluga?
  • Pregled stanja i prometa svih Vaših računa i računa po kojima ste opunomoćeni
  • Prijenos sredstava između Vaših računa
  • Slanje naloga domaćeg platnog prometa za plaćanje režijskih i drugih računa
  • Slanje naloga INO platnog prometa sa tekućeg i deviznih računa
  • Ugovaranje trajnog naloga
  • Pregled troškova i limita po svim karticama
  • Upravljanje sigurnosnim dnevnim limitima za plaćanje na POS-u, ATM-u, Internetu
  • Pregled PIN-a po karticama
  • Beskontaktno plaćanje uz mobitel sa Android OS koristeći Google Pay
  • Aktiviranje kartica dostavljenih na kućnu adresu
  • Ugovaranje i plaćanje e-uplatnica
  • Pregled redovnih mjesečnih izvoda po računima
  • Prijava u aplikaciju te verifikacija transakcija pomoću biometrije
  • Upravljanje budžetom i troškovima
  • Brza provjera računa bez prijave u m-ba
  • Pregled kontakata u Banci te lokacija bankomata i poslovnica
Kako mogu ugovoriti m-ba uslugu?

Mobilno bankarstvo možete ugovoriti kao samostalnu uslugu ili u okviru Paket računa.

Sve što trebate učiniti je sljedeće:

  • Posjetiti Vama najbližu poslovnicu UniCredit Bank;
  • Ugovoriti m-ba uslugu;
  • Instalirati m-ba aplikaciju na Vaš mobilni uređaj;
  • Aktivirati m-ba uslugu pomoću aktivacijskih kodova;
  • Odabrati svoj PIN i započeti s korištenjem m-ba usluge.
Da li mogu provoditi transakcije putem m-ba usluge i po računima po kojima sam ovlašten/a?

Dobivanjem ovlaštenja stekli ste ista prava za obavljanje transakcija po računu/računima po kojima ste ovlašteni kao i osnovni korisnik. Na Vaš zahtjev, računi po kojima ste ovlašteni, pridružuju se Vašoj m-ba usluzi. 

Koliko je sigurno korištenje usluge m-ba?

M-ba aplikacija se koristi uz visoku razinu sigurnosti koju omogućuju:

- enkripcijska zaštita Vaših podataka;
- minimalna količina podataka spremljena u mobilnom uređaju;
- automatsko gašenje aplikacije nakon 3 minute neaktivnosti;
- zaključavanje aplikacije nakon tri uzastopna unosa pogrešnog PIN-a;

Sigurnost dodatno osigurava softverski token koji je sastavni dio aplikacije, a namijenjen je identifikaciji korisnika uz unošenje PIN-a. PIN za m-ba aplikaciju nije povezan s PIN-om za mobitel kojega eventualno koristite, a preporuka je da ne budu isti radi dodatne zaštite m-ba usluge. Čuvajte svoj PIN jer isti predstavlja Vaš potpis! Nemojte ga otkrivati ili učiniti dostupnim drugim osobama, jer time sami otvarate mogućnost zlouporabe. 

Koje su naknade za korištenje usluge m-ba?

Mjesečna naknada za korištenje m-ba usluge (kao samostalne usluge izvan paketa) iznosi 2,50 KM.

Mjesečna naknada za korištenje m-ba usluge u sklopu paketa:

- Svim korisnicima Modula paket računa korištenje m-ba usluge je besplatno.
- Svim korisnicima Optimum i Ekspert modela JES! paket računa, Standard, Silver i Gold paketa korištenje m-ba usluge je besplatno.
- Za korisnike Student i Senior modela JES! Paket računa korisnik može odabrati koju od dvije elektronske usluge (m-ba ili e-ba) želi koristiti bez naknade. U slučaju da korisnik želi koristiti obje usluge, mjesečna naknada za korištenje druge usluge iznosi 1,00 KM. 

Koliko iznose naknade za obavljanje platnog prometa (plaćanje računa, režija i slično) putem usluge m-ba?

Naknade za obavljanje platnog prometa (plaćanje računa, režija i slično) putem m-ba usluge su i po prosječno 80% jeftinije u odnosu na transakcije koje obavljate na šalterima Banke. 

Što učiniti ukoliko izbrišem/zaključam (prilikom unosa 3 pogrešna PIN-a) m-ba aplikaciju iz mobilnog uređaja ili promijenim mobilni uređaj na kojem sam koristio/la uslugu m-ba?

Ukoliko izbrišete/zaključate m-ba aplikaciju ili promijenite mobilni uređaj, pozovite Podršku korisnicima na broj 080 081 051 (za pozive iz inozemstva + 387 33 222 999) kako bi se izvršila reaktivacija usluge (slanje novih kodova za aktivaciju usluge).

Ukoliko ste promijenili broj mobitela, obratite se u Vama najbližu poslovnicu Banke.

Izgubio/la sam mobitel u kojem je m-ba usluga?

Gubitak/krađu mobilnog uređaja putem kojeg ste koristili m-ba uslugu možete prijaviti i pozivom na broj telefona 080 081 051 (za pozive iz inozemstva + 387 33 222 999), kako bi Vam se blokirala usluga i onemogućio neovlašteni pristup računima. 

Mogu li m-ba uslugu koristiti na više mobilnih uređaja?

Uslugu m-ba možete koristiti isključivo na jednom mobilnom uređaju - uređaju na koji ste prilikom ugovaranja zatražili dostavu m-ba aplikacije.  

Mogu li se nalozi domaćeg i ino platnog prometa unositi tijekom čitavog dana?

Platni nalozi se mogu unositi 24 h dnevno, ali se njihova realizacija obavlja u tijeku radnog vremena predviđenog za platni promet:

Nalozi domaćeg platnog prometa

  • Nalozi između računa unutar Banke, a koji se pošalju radnim danom do 20:00h (subotom do 15:00h), izvršavaju se isti dan.
  • Nalozi na račune u drugim bankama, a koji se pošalju radnim danom do 14:00h, izvršavaju se isti dan.
  • Nalozi na račune u drugim bankama koji se označe kao hitni nalozi, a koji se pošalju radnim danom do 15:30h izvršavaju se isti dan.

Nalozi poslani izvan gore navedenih vremena bit će izvršeni prvi naredni radni dan. Aplikacija će automatski postaviti datum plaćanja na prvi naredni radi dan, a o čemu će korisnika obavijestiti pop-up porukom na ekranu.

Nalozi ino platnog prometa

Kod unosa naloga za plaćanje u inozemstvo, klijent sam bira vrijeme izvršenja naloga kako slijedi:

  • T+2 – nalog će se izvršiti za 48 sati/dva radna dana – krajnji rok za prijem naloga je 15:00h
  • T+1 – nalog će se izvršiti za 24 sata – krajnji rok za prijem naloga je 13:00h
  • T+0 – hitni nalozi, izvršenje isti dan – krajnji rok za prijem naloga je 12:00h

Tokom unosa naloga kroz m-ba aplikaciju klijent je dužan dostaviti vjerodostojan dokument iz kojeg je moguće utvrditi osnovu prijenosa sredstava na e-mail: Outgoing.Payments@unicreditgroup.ba ili faksom na broj +387 36 317 301. U suprotnom, a u skladu sa zakonskom regulativom, nalog neće moći biti procesuiran.

Označio/la sam da dobijem potvrdu o izvršenoj uplati na e-mail ali istu nisam zaprimio/la?

Potrebno je da sa svog e-maila registriranog u Banci, na e-mail adresu Podrške korisnicima eba.gradjani@unicreditgroup.ba, pošaljete zahtjev za dostavu potvrde ili nas pozovete na 080 081 051 (za pozive iz inozemstva + 387 33 222 999).

Potrebne su Vam dodatne informacije?

Tu smo da vam pomognemo

Niste našli potrebne informacije?

Popunite podatke ispod i kontaktirat ćemo vas kako bismo Vam prezentirali prednosti mobilnog bankarstva m-ba

Hvala Vam na poslanom upitu.

Kontaktirat ćemo Vas u najkraćem roku.

080 081 051


info@unicreditgroup.ba


Lokacije poslovnica


error_outline

UniCredit Logo