Back to top

Ustanovite se!

  • Odobrenje u roku 24h

  • Fiksna kamatna stopa

  • Bez naknade za obradu

  • Bez prijenosa primanja

  • Mogućnost izbora datuma uplate mjesečne rate

remove

BAM

add

BAM

BAM

remove

Mjeseci

add

Mjeseci

Mjeseci

Ukoliko na našoj web stranici niste pronašli sve potrebne informacije,

pošaljite nam upit i odgovorit ćemo Vam u roku od 24h.

POŠALJI UPIT

Kreditni kalkulator je informativnog karaktera za kredite aplicirane putem web stranice banke, gdje se ne naplaćuje naknada za obradu. Ugovorena kamatna stopa može odstupati od kamatne stope prikazane u kreditnom kalkulatoru.  Klijentu će u predugovornoj fazi biti uručen informacijski list s detaljnim uvjetima usluge, na reprezentativnom primjeru u skladu sa zakonskim odredbama i interno usvojenim obrascima.

Obavijest o kamatnim stopama za kredite koji će biti realizirani od 30.11.2024. godine možete preuzeti OVDJE.

Ponuda vrijedi do 31.01.2025.

*Ukupan iznos za platiti u BAM - zbroj glavnice kredita i ukupnih troškova po kreditu što je detaljno prikazano u Informacijskim listovima.

Efektivna kamatna stopa (EKS) je kamatna stopa, koja odražava sve troškove kredita, uključujući redovnu i interkalarnu kamatu obračunatu na odabrani iznos i odabrani rok otplate za klijenta, koji posjeduje tekući račun u UniCredit Bank d.d., s isplatom zadnji dan u mjesecu. U izračun EKS ulazi naknada za obradu kredita, naknada za vođenje kreditnog računa, troškovi police osiguranja (otplate/života ako se ugovara gotovinski kredit s policom osiguranja) i troškovi ostalih instrumenata osiguranja (mjenice, suglasnosti o zapljeni). Za izračun EKS uzeti su sljedeći iznosi troškova instrumenata osiguranja, koje ne definira Banka, a ovise o aktima ovlaštenih institucija: trošak mjenica 10 KM i trošak ovjere suglasnosti o zapljeni 9,36 KM. 

Banka zadržava pravo duže obrade zahtjeva temeljem individualne procjene kreditne sposobnosti klijenta, te ovisno o kompletiranoj dokumentaciji, iznosu i roku otplate, a sve u skladu sa internim aktima Banke. 

KARAKTERISTIKE KREDITA

Osigurani kredit - kredit s pokrićem otplate kod bolovanja, nezaposlenosti i nesretnog slučaja. 

 

KARAKTERISTIKE KREDITA

  • Pruža ekonomsku sigurnost za Vas i Vašu porodicu u slučaju privremene nezaposlenosti i bolovanja, a u slučaju nastupa nesretnog događaja, osiguravajuća kuća preuzima otplatu ostatka duga po kreditu
  • Polica se ugovara brzo i jednostavno u poslovnici Banke, plaća iz sredstava kredita te ne opterećuje Vašu mjesečnu ratu

 

KOLATERALI

  • sudužnik (ako korisnik kredita nema potrebnu kreditnu sposobnost)
  • 2 mjenice
  • 2 suglasnosti o zapljeni primanja
  • polica osiguranja otplate
Informacijski listovi
Obrazac potvrde kojeg popunjava poslodavac

NAJČEŠĆA PITANJA

Unicredit Bank d.d. kao zastupnik u osiguranju u širokoj paleti proizvoda nudi i kredit s policom osiguranja otplate na osnovu koje se klijent osigurava od nastanka budućih neizvjesnih štetnih događaja, kao što su otkaz na poslu, bolovanje i smrt.

Obzirom na navedeno, preporučuje se ugovaranje police osiguranja otplate, međutim isto nije obavezno, jer Banka nudi i kredit istog iznosa i roka otplate bez police osiguranja. Osiguravajuće kuće (dalje: osiguravač) sa kojima se može ugovoriti polisa osiguranja su Triglav dd i Croatia dd.

CROATIA OSIGURANJE

DA BISTE REALIZOVALI KREDIT SA CROATIA POLISOM OSIGURANJA POTREBNO JE ISPUNITI SLJEDEĆE UVJETE:

(1) Osiguranik može biti samo fizička osoba koja u trenutku potpisa Pristupnice ispunjava sve sljedeće uvjete:

  • da je osnovni dužnik (korisnik kredita) po Ugovoru o kreditu sklopljenom s Ugovarateljem osiguranja;
  • da je starija od 18 i mlađa od 61 godina života;
  • da nema indicija niti saznanja da će joj poslodavac otkazati ugovor o radu, da do tog trenutka niti ona niti njezin poslodavac nisu otkazali ugovor o radu te  nisu potpisali sporazumni raskid radnog odnosa;
  • da nad njezinim poslodavcem nije pokrenut stečajni postupak ili postupak likvidacije;
  • da nema indicija niti saznanja da joj se poslodavac nalazi pred stečajnim postupkom ili postupkom likvidacije ili uvođenja programa smanjenja broja radnih mjesta;
  • da je njezin poslodavac registriran u Bosni i Hercegovini, uključujući i strana predstavništva u Bosni i Hercegovini;
  • da ima stalno prebivalište i mjesto rada u Bosni i Hercegovini;
  • da trenutno nije na bolovanju;
  • da je dobrog zdravlja i nije pod medicinskim tretmanom ili nadzorom.

 

(2) Nadalje Osiguranik mora ispunjavati sljedeće uvjete u trenutku potpisa Pristupnice:

  • da je zaposlen na neodređeno vrijeme neprekidno tijekom prethodnih 12 mjeseci, te da nije na probnom radu;
  • da u prethodnih 12 mjeseci nije bio na bolovanju više od 30 dana uzastopno;

 

(3) Ukoliko Osiguranik ne ispunjava uvjete označene pod a. i b. prethodnog stavka, Osiguranik može pristupiti Ugovoru o grupnom osiguranju ali neće biti u pokriću otplate kredita od rizika nemogućnosti plaćanja uslijed nastupa nezaposlenosti ili privremene potpune nesposobnosti za rad sve dok se navedeni uvjeti ne ispune u cijelosti.

 

(4) Potpisom Pristupnice Osiguranik izričito potvrđuje da ispunjava sve uvjete navedene u članku 3. stavak (1) i (2) ovih Uvjeta, odnosno potvrđuje da je upoznat s činjenicom da nije osiguran od nastanka osiguranog rizika uslijed nezaposlenosti ili privremene potpune nesposobnosti za rad sve dok se uvjeti navedeni u stavku (2) pod a. i b. ne ispune u cijelosti.

 

(5) Osiguratelj nije u obvezi naknaditi štete nastale ostvarenjem osiguranog rizika uslijed nezaposlenosti ili privremene potpune nesposobnosti za rad ako uvjeti iz stavka (2) ovog članka nisu ispunjeni u cijelosti.

 

(6) Prilikom prihvata Osiguranika u Ugovor o grupnom osiguranju Osiguratelj nije dužan utvrđivati istinitost izjava iz stavka (3) ovog članka, no Osiguratelj je ovlašten i ima pravo po primitku prijave štete od Osiguranika zatražiti dokumentirani dokaz istinitosti svih ili nekih od navedenih podataka u cilju retroaktivnog utvrđivanja sposobnosti Osiguranika za osiguranje (što može uključivati, ali nije ograničeno na ugovor o radu koji je važio u trenutku potpisa Pristupnice ili liječnički karton Osiguranika), a Osiguranik mu ga se obvezuje dostaviti. 

 

(7) Ako utvrdi da Osiguranik nije u trenutku potpisa Pristupnice ispunjavao neki od uvjeta iz članka 3. stavak (1) Osiguravatelj  će primijeniti odredbe članka 4. ovih Uvjeta.

 

(8) Ugovor o grupnom osiguranju u odnosu na pojedinog Osiguranika je ništetan ako je u trenutku potpisa Pristupnice šteta koja bi inače bila pokrivena osiguranjem već nastala ili je bila u nastajanju ili je bilo izvjesno da će nastupiti.

KAKO PRIJAVITI ŠTETU AKO SE DESI OSIGURANI SLUČAJ?

Radi ostvarivanja prava iz osiguranja neophodno je odmah po nastanku osiguranog slučaja podnijeti prijavu štete, odnosno prijavu osiguranog slučaja Banci kao zastupniku u osiguranju, a koja će zahtjev proslijediti osiguravajućem društvu.
U ovisnosti od osiguranog slučaja, potrebno je dostaviti relevantnu dokumentaciju kojom se isto dokazuje.

SMRT OSIGURANIKA

Popunjen obrazac prijave štete, te slijedeću dokumentaciju:

Osnovna dokumentacija:

  • Pristupnica (izvornik) ili ovjerena preslika,
  • Ugovor o kreditu (izvornik ili ovjerena preslika),
  • Plan otplate kredita (izvornik ili ovjerena preslika) važeći na dan nastupa osiguranog slučaja;
  • Potvrda o smrti (izvornik ili ovjerene preslika)

Dokumentacija za slučaj smrti uslijed nesretnog slučaja:

  • Zapisnik nadležne policijske postaje o nastanku nesretnog slučaja (na uvid ili ovjerena preslika);                                   
  • Nalaz o izvršenoj obdukciji ili izvješće liječnika mrtvozornika kao dokaz o smrti (na uvid ili ovjerena preslika);

Dokumentacija za slučaj smrti uslijed bolesti ili prirodne smrti:

  • Izvod iz matične knjige umrlih ili drugi dokument koji dokazuje smrt Osiguranika(na uvid ili ovjerena preslika),
  • Medicinski upitnik popunjen i ovjeren od strane ovlaštenog liječnika na obrascu Osiguravača (izvornik),

Osoba koja ima pravni interes dužna je omogućiti Osiguravaču uvid u svu relevantnu dokumentaciju koja se nalazi u njezinu posjedu osobito nalaze liječnika, presliku zdravstvenog kartona i sva potrebna izvješća o tijeku liječenja Osiguranika, pribavljanje izjava od liječnika ili drugih osoba koje imaju relevantna saznanja o šteti, a dostupne su osobi koja ima pravni interes te i na drugi odgovarajući način surađivati s Osiguravačemu utvrđivanju osnovanosti odštetnog zahtjeva, Osiguravačeve obveze i njezina obima.

*** Osiguranim slučajem smatra se smrt osiguranika kao rezultat bolesti ili nesretnog slučaja. Kao datum nastanka osiguranog slučaja smatra se dan kada je nastupila smrt Osiguranika. Visina osigurane sume za slučaj smrti prilikom zaključivanja osiguranja jednaka je nedospjeloj glavnici kredita. Ovaj iznos ne uključuje nikakve kamate niti dospjele neplaćene obveze Osiguranika. U toku trajanja kredita ista se smanjuje prema otplatnom planu kredita.

 

PRIVREMENA NESPOSOBNOST ZA RAD (BOLOVANJE)

Popunjen obrazac prijave štete, te slijedeću dokumentaciju:                                             

  • Pristupnica (izvornik) ili ovjerena preslika,
  • Ugovor o kreditu (izvornik) ili ovjerena preslika,
  • Plan otplate kredita prema kojem se utvrđuje obveza Osiguravača sukladno odgovarajućem stavku (4), (5) ili (6) članka 16. (izvornik ili ovjerena preslika);                           
  • Medicinski upitnik popunjen i ovjeren od strane ovlaštenog liječnika na obrascu Osiguravača,                                  
  • Liječnička potvrda o privremenoj nesposobnosti za rad (izvornik ili ovjerena preslika),                                 
  • Doznake o bolovanju.                         
  • Preslika ugovora o radu važećeg u trenutku nastupanja privremene potpune nesposobnosti za rad

Osoba koja ima pravni interes dužni su omogućiti Osiguravaču uvid u svu relevantnu dokumentaciju koja se nalazi u njihovom posjedu osobito nalaze liječnika, presliku zdravstvenog kartona i sva potrebna izvješća o tijeku liječenja Osiguranika, pribavljanje izjava od liječnika ili drugih osoba koje imaju relevantna saznanja o šteti, a dostupne su Osiguraniku, odnosno osobi koja ima pravni interes te i na drugi odgovarajući način surađivati s Osiguravačem u utvrđivanju osnovanosti odštetnog zahtjeva, Osiguravačeve obveze i njezina obima

*** Osiguranim slučajem privremene nesposobnosti za rad (bolovanje) podrazumijeva se da je Osiguranik privremeno spriječen za rad uslijed bolesti ili nesretnog slučaja.

Datumom nastanka osiguranog slučaja smatra se datum kada je Osiguranikov izabrani doktor medicine, primarne zdravstvene zaštite utvrdio početak bolovanja Osiguranika od kojeg počinje teći period čekanja u trajanju od 42 uzastopna dana u okviru kojih Osiguravač nema obavezu isplaćivanja naknade iz osiguranja. Istekom ovog razdoblja za svakih narednih 30 dana Osiguravač isplaćuje 1 anuitet a maksimalno do ugovorenog broja anuiteta.

 

NEZAPOSLENOST

Nastupanje osiguranog rizika potrebno je bez odlaganja prijaviti Osiguravaču na odgovarajućem obrascu za prijavu štete, uz sljedeću dokumentaciju,

  • Obrazac prijave štete
  • Pristupnica (izvornik) ili ovjerena preslika,
  • Ugovor o kreditu (izvornik ili ovjerena preslika),
  • Plan otplate kredita prema kojem se utvrđuje obveza Osiguravača sukladno odgovarajućem stavku (4), (5) ili (6) članka 20. (izvornik ili ovjerena preslika),
  • Ugovor o radu važeći u trenutku otkaza,
  • Dokaz o prestanku radnog odnosa (rješenje poslodavca o otkazu),
  • Presliku radne knjižice/uvjerenja ili potvrde o radnom statusu,
  • Potvrdu Zavoda za zapošljavanje FBiH odnosno Zavoda za zapošljavanje u Republici Srpskoj i Brčko Distriktu da je

Osiguranik prijavljen kao nezaposlena osoba te da se kao takav vodi u evidenciji Federalnog zavoda za zapošljavanje odnosno Zavoda za zapošljavanje u Republici Srpskoj, i Zavoda nadležnog za Brčko Distrikt s time da iz potvrde mora biti vidljivo od kojeg do kojeg dana se Osiguranik vodi kao nezaposlen u navedenoj evidenciji. Nakon utvrđivanja prava na naplatu, Osiguranik je dužan dostavljati Osiguravaču preporučenom poštom svaki mjesec tijekom trajanja isplaćivanja naknade iz osiguranja od strane Osiguravača

 

*** Nastup osiguranog slučaja smatra se datum od kojega je Osiguranik registriran kao nezaposlena osoba u evidenciji Federalnog zavoda za zapošljavanje odnosno Zavoda za zapošljavanje u Republici Srpskoj i Zavoda nadležnog za Brčko Distrikt  od kojeg počinje teći period čekanja u trajanju od 60 uzastopnih dana u okviru kojih Osiguravač nema obavezu isplaćivanja naknade iz osiguranja. Istekom ovog razdoblja za svakih narednih 30 dana Osiguravač isplaćuje 1 anuitet a maksimalno do ugovorenog broja anuiteta.

 

Osiguranim slučajem smatra se

  • da je Osiguranik evidentiran kao nezaposlen kod Federalnog zavoda za zapošljavanje odnosno Zavoda za zapošljavanje u Republici Srpskoj odnosno Brčko Distriktu i da aktivno traži posao;
  • da je do nezaposlenosti došlo uslijed poslodavčevog jednostranog otkaza ugovora o radu na neodređeno vrijeme, bez krivnje Osiguranika i neovisno o njegovoj volji (dalje u tekstu: otkaz);
  • da je Osiguranik u trenutku otkaza prethodno bio u stalnom radnom odnosu najmanje 12 mjeseci u kontinuitetu uz radno vrijeme od minimalno 30 sati tjedno.
  • Osiguranim slučajem neće se smatrati nemogućnost otplate kredita uzrokovana nezaposlenošću uslijed otkaza koji je uslijedio unutar razdoblja od 60 dana od početka
    osiguranja.
ISTINITOST INFORMACIJA RELEVANTNIH ZA PROCJENU OBAVEZE OSIGURAVAČA KOD ISPLATE ŠTETE

(1)   Osiguranik je dužan Ugovaratelju osiguranja, odnosno Osiguratelju pružiti istinite i potpune informacije relevantne za procjenu rizika i odluku o prihvatu u osiguranje što posebno uključuje podatke o zdravstvenom stanju i zaposlenju Osiguranika.

 

(2)   Svako namjerno davanje ili pokušaj davanja neistinitih, netočnih ili nepotpunih podataka i informacija od strane Osiguranika prilikom davanja Pristupnice smatra se prijevarom Osiguratelja te će za posljedicu imati trenutačni raskid osiguranja, gubitak svih prava iz osiguranja, poništaj ugovora uz pravo Osiguratelja na naknadu time pretrpljene štete.

 

(3)   Svako namjerno davanje ili pokušaj davanja neistinitih, netočnih ili nepotpunih podataka i informacija od strane Osiguranika prilikom podnošenja zahtjeva za naknadu štete smatra se prijevarom, te će za posljedicu imati trenutačni raskid osiguranja, odbijanje podnesenog zahtjeva za naknadu štete i gubitak svih prava iz osiguranja uz pravo Osiguratelja na naknadu time pretrpljene štete.

 

(4)   U slučaju prijevare otkrivene nakon isplate naknade štete Osiguranik je dužan sve iznose isplaćene na ime naknade štete po ovom osiguranju odmah po pozivu vratiti Osiguratelju zajedno sa zakonskom zateznom kamatom obračunatom od dana isplate naknade štete.

 

(5)   Osiguranik je dužan naknaditi Osiguratelju i eventualne sudske te odvjetničke troškove koje je Osiguratelj snosio u sudskom postupku protiv njega zbog propusta Osiguranika da doznači Osiguratelju uplate, a u smislu prethodnog stavka ovog članka kao i sve troškove Osiguratelja proizašle iz postupka utvrđivanja prijevare.

 

(6)   Osiguranik je dužan Ugovaratelja osiguranja, odnosno Osiguratelja tijekom trajanja osiguranja bez odlaganja pisanim putem obavijestiti o svakoj promjeni okolnosti relevantnih za Osiguratelja vezano za procjenu rizika.

TRIGLAV OSIGURANJE

DA BISTE REALIZOVALI KREDIT SA TRIGLAV POLISOM OSIGURANJA POTREBNO JE ISPUNITI SLJEDEĆE UVJETE:

(1)    Osiguranik, u smislu ovih Uvjeta može biti samo fizička osoba koja je u trenutku potpisivanja Pristupnice  ispunjavala  sve sljedeće uvjete:

  • da je osnovni dužnik (korisnik kredita) po ugovoru o kreditu zaključenim s Korisnikom osiguranja,
  • bda je starija od 18 godina života u momentu pristupanja u osiguranje i mlađa od 65 godina života, odnosno od 67 godina života prilikom isteka osiguranja za Osiguranike koji u skladu s Posebnim zakonskim odredbama mogu biti u radnom odnosu i nakon 65 godina života,
  • da ima status rezidenta u BiH,
  • da je u trenutku potpisivanja Pristupnice, a u skladu s propisima radnog prava bila zaposlena na neodređeno vrijeme neprekidno posljednjih 12 (dvanaest) mjeseci kod poslodavca registrovanog u BiH uključujući i strana predstavništva u BiH, odnosno na određeno radno vrijeme za Osiguranike čiji je radni status definisan Posebnim zakonskim propisima uz najmanje 12 mjeseci u kontinuitetu uz radno vrijeme od minimalno 30 sati sedmično.

 

(2)    Ukoliko Osiguranik ne ispunjava uvjet iz Stava 1.  tačke d) ovog člana, može pristupiti Ugovoru o grupnom osiguranju, ali neće biti osiguran od nastanka osiguranog slučaja nezaposlenosti sve dok se uvjet naveden u tački d) ovog člana ne ispuni u cjelosti.

 

(3)    Osiguravač je ovlašten i ima pravo po prijemu prijave štete od Osiguranika zatražiti dokumentovani dokaz svih ili nekih činjenica, a Osiguranik  se obavezuje isti dostaviti.

 

(4)    Osiguravajuće pokriće za svakog od pojedinih Osiguranika je ništavno ako se u trenutku pristupa Ugovoru o grupnom osiguranju, osigurani rizik koji je bio pokriven osiguranjem već ostvario.

KAKO PRIJAVITI ŠTETU AKO SE DESI OSIGURANI SLUČAJ?

Radi ostvarivanja prava iz osiguranja neophodno je odmah po nastanku osiguranog slučaja podnijeti prijavu štete, odnosno prijavu osiguranog slučaja Banci kao zastupniku u osiguranju, a koja će zahtjev proslijediti osiguravajućem društvu.
U ovisnosti od osiguranog slučaja, potrebno je dostaviti relevantnu dokumentaciju kojom se isto dokazuje.

 

SMRT OSIGURANIKA

Uz prijavu štete potrebno je dostaviti i svu dokumentaciju kako bi Osiguravač utvrdio osnovanost odštetnog zahtjeva, svoju obavezu i njen obim. Dokumentacija iz prethodnog stava posebno uključuje:

a)    Osnovna dokumentacija:

  • Pristupnica,
  • Ugovor o kreditu sa planom otplate kredita,
  • Izvod iz matične knjige umrlih,
  • Potvrda o smrti  ili drugi dokument koji dokazuje smrt Osiguranika

b)   Dokumentacija za slučaj smrti usljed nesretnog slučaja:

  • Zapisnik nadležne policijske uprave  o nastanku nesretnog slučaja,
  • Nalaz o izvršenoj obdukciji ili izvještaj liječnika mrtvozornika kao dokaz o smrti zajedno sa analizom koncentracije alkohola, prisutnosti droga, psihotropnih tvari i lijekova (na uvid ili ovjerena kopija).

c)    Dokumentacija za slučaj smrti usljed bolesti:

  • Ovjerena kopija liječničkog kartona.

*** Osiguravač će isplatiti ugovorenu naknadu odmah, a najkasnije u roku od 14 (četrnaest) dana od dana od kada je zaprimio dokumentirani odštetni zahtjev. Ako je za utvrđivanje obaveze Osiguravača ili visine iznosa potrebno izvjesno vrijeme, rok za isplatu počinje teći od kada je utvrđena obaveza Osiguravača  i visina obaveze.

 

PRIVREMENA NESPOSOBNOST ZA RAD (BOLOVANJE)

Nastupanje osiguranog rizika potrebno je bez odlaganja prijaviti Osiguravaču na odgovarajućem obrascu za prijavu štete, uz sljedeću dokumentaciju,

Dokumentacija treba da sadrži :

  • Pristupnicu
  • Plan otplate kredita,
  • Liječnička potvrda o privremenoj nesposobnosti za rad sa naznačenom šifrom bolesti,
  • Doznake o bolovanju.

Liječničku potvrdu (doznake o bolovanju)  potrebno je Osiguravaču dostavljati preporučenom poštom svaki mjesec tokom trajanja isplaćivanja naknade iz osiguranja od strane Osiguravača.

(1)     *** U trenutku nastupa osiguranog slučaja privremene nesposobnosti za rad (bolovanja) počinje teći razdoblje čekanja u trajanju od 42 uzastopna dana u okviru kojih Osiguravač nema obavezu isplaćivanja naknade iz osiguranja.

 

(2)     Istekom razdoblja čekanja definisanog u prethodnom stavu Osiguravač ima obavezu da Korisniku osiguranja plaća iznos naknade za vrijeme privremene nesposobnosti za rad (bolovanje) Osiguranika za svakih narednih 30 dana privremene nesposobnosti za rad (bolovanje).

 

(3)     Osiguravač vrši plaćanje anuiteta svaki mjesec, najkasnije do zadnjeg dana u mjesecu za prethodni mjesec. Uvjet za isplatu pojedinačnog anuiteta je potvrda od strane ZZO da još traje privremena nesposobnost za rad (bolovanje).

 

NEZAPOSLENOST

  
Osiguranim slučajem nezaposlenosti smatra se:

  • da je Osiguranik evidentiran kao nezaposlena osoba pri Zavodu za zapošljavanje;
  • bda je do nezaposlenosti došlo uslijed jednostranog otkaza ugovora o radu na neodređeno vrijeme od strane poslodavca, odnosno na određeno radno vrijeme za Osiguranike čiji je radni status definisan Posebnim zakonskim propisima, bez krivnje Osiguranika i neovisno o njegovoj volji (dalje u tekstu: otkaz);
  • da je Osiguranik u trenutku otkaza prethodno bio u radnom odnosu na neodređeno vrijeme najmanje 12 mjeseci u kontinuitetu uz radno vrijeme od minimalno 30 sati sedmično, odnosno na određeno radno vrijeme za Osiguranike čiji je radni status definisan Posebnim zakonskim propisima uz najmanje 12 mjeseci u kontinuitetu uz radno vrijeme od minimalno 30 sati sedmično.

Uz ispunjen obrazac prijave štete Osiguravaču je potrebno dostaviti i dokumentaciju navedenu ispod kako bi Osiguravač utvrdio osnovanost odštetnog zahtjeva i obim obaveze.

  • Pristupnicu
  • Plan otplate kredita prema kojem se utvrđuje obaveza Osiguravača,
  • Ugovor o radu važeći u trenutku otkaza,
  • Dokaz o prestanku radnog odnosa (rješenje poslodavca o otkazu),  
  • Potvrdu Zavoda za zapošljavanje da je Osiguranik prijavljen kao nezaposlena osoba te da se kao takav vodi u evidenciji nezaposlenih osoba. Iz potvrde treba da je vidljivo od kojeg dana se Osiguranik vodi kao nezaposlen u navedenoj evidenciji.

Potvrdu Zavoda za zapošljavanje potrebno je Osiguravaču dostavljati preporučenom poštanskom pošiljkom svaki mjesec, najkasnije do 10. dana u mjesecu za protekli mjesec nezaposlenosti, tokom trajanja isplaćivanja naknade iz osiguranja od strane Osiguravača.

 

(1)        *** Datumom nastanka osiguranog slučaja smatra se datum od kojeg je Osiguranik registrovan kao nezaposlena osoba u evidenciji Zavoda za zapošljavanje.

 

(2)        Osiguravač pokriva anuitete, koji su dospjeli za plaćanje od uključivo mjeseca kada je Zavod počeo voditi Osiguranika u evidenciji nezaposlenih osoba, do uključivo mjeseca kada ga je Zavod prestao voditi u evidenciji nezaposlenih osoba.

 

(3)        Prvu isplatu za pokrivanje anuiteta  kredita Osiguravač  će izvršiti  odmah, a najkasnije u roku od 14 dana od dana prijave osiguranog slučaja, odnosno od kompletiranja dokumentacije, navedene u članu 27 ovih uvjeta.

ISTINITOST INFORMACIJA RELEVANTNIH ZA PROCJENU OBAVEZE OSIGURAVAČA KOD ISPLATE ŠTETE (TRIGLAV)

(1)     Svako namjerno davanje ili pokušaj davanja neistinitih, netačnih ili nepotpunih podataka i informacija od strane Osiguranika prilikom podnošenja zahtjeva za naknadu štete smatra se prevarom, te će za posljedicu imati, odbijanje podnesenog zahtjeva za naknadu štete i gubitak prava iz osiguranja po podesenom zahtjevu kod koje se utvrdi davanje takvih informacija.

 

(2)     U slučaju prevare otkrivene nakon isplate naknade štete Osiguranik je dužan sve iznose isplaćene na ime naknade štete po ovom osiguranju odmah po pozivu vratiti Osiguravaču zajedno sa zateznom kamatom tekućom od dana isplate naknade štete.

 

(3)     Osiguranik je dužan nadoknaditi Osiguravaču i eventualne sudske te advokatske troškove koje je Osiguravač snosio u sudskom postupku protiv njega zbog propusta Osiguranika da doznači Osiguravaču uplate, a u smislu prethodnog stava ovog člana kao i sve troškove Osiguravača proizašle iz postupka utvrđivanja prevare.

Gotovinski krediti omogućavaju Vam raspolaganje gotovinom i financiranje raznih potreba! S gotovinskim kreditima sami birate mjesto i način korištenja sredstava.

 

KARAKTERISTIKE KREDITA

  • Iznos kredita do 50.000 KM uz rok otplate do 10 godina

 

KOLATERALI

  • sudužnik (ako korisnik kredita nema potrebnu kreditnu sposobnost)
  • 2 mjenice
  • 2 suglasnosti o zapljeni primanja
Obrazac potvrde kojeg popunjava poslodavac

Gotovinski krediti uz policu osiguranja života za penzionere/umirovljenike FZ PIO/MIO ili PIO RS ili ino penzionere/umirovljenike omogućavaju Vam raspolaganje gotovinom i financiranje raznih potreba! S gotovinskim kreditima sami birate mjesto i način korištenja sredstava.

 

KARAKTERISTIKE KREDITA

  • Iznos kredita do 35.000 KM uz rok otplate do 10 godina, sa policom osiguranja života

 

KARAKTERISTIKE POLICE OSIGURANJA ŽIVOTA

  • omogućava otplatu kredita i do 75. godine starosti,
  • ugovara se brzo i jednostavno,
  • u slučaju nastupa nesretnog događaja, osiguravajuća kuća preuzima otplatu ostatka duga po kreditu,
  • osiguravajuća kuća (Triglav).

 

KOLATERALI

  • sudužnik (ako korisnik kredita nema potrebnu kreditnu sposobnost)
  • 2 mjenice
  • 2 suglasnosti o zapljeni primanja 
  • polica osiguranja života
Obrazac potvrde kojeg popunjava poslodavac
Spinning wheel animation

Loading

UniCredit Logo