Back to top

Platni promet i ostale usluge

UniCredit Bank d.d. nudi usluge domaćeg platnog prometa po najvišim standardima. Nalozi za plaćanje domaćeg platnog prometa, provedeni kroz elektronske usluge se provode i rasknjižavaju automatizmom.

Koji su osnovni elementi platnog naloga?

Prilikom slanja naloga domaćeg platnog prometa, između ostalog je obavezno navesti sljedeće elemente:

1) naziv platioca;   

2) naziv i adresa primaoca plaćanja;   

3) broj tekućeg računa platioca;           

4) broj tekućeg računa primaoca plaćanja; 

5) iznos i oznaka valute;                        

6) poziv na broj plaćanja;                       

7) svrha plaćanja;                                 

8) datum izvršenja plaćanja;

Koji su rokovi za izvršenje naloga domaćeg platnog prometa?

Za bolje razumijevanje rokova za izvršenje naloga domaćeg platnog prometa, u nastavku dostavljamo pojašnjenje kako slijedi:


- Nalozi koji se provode između računa unutar Banke i koji se pošalju radnim danom do 20:00h (subotom do 15:00h), izvršavaju se isti dan.

- Nalozi koji se provode između računa unutar Banke poslani nakon 20:00h (subotom iza 15:00h) bit će provedeni prvi naredni radni dan. 

- Nalozi koji se provode na račune u drugim bankama do 10.000,00 KM i koji se pošalju radnim danom do 14:00h, izvršavaju se isti dan. 

- Nalozi koji se provode na račune u drugim bankama preko 10.000,00 KM i hitni nalozi, a koji se pošalju radnim danom do 15:30h izvršavaju se isti dan.

Korisno je znati!

Provođenje naloga domaćeg platnog prometa višestruko je jeftinije putem elektronskih usluga UniCredit Bank d.d. Više informacija o elektronskim uslugama možete pročitati ovdje.

Kao dio međunarodne bankarske grupacije sa velikim brojem korespondentnih banaka širom svijeta, UniCredit Bank d.d. nudi usluge međunarodnog platnog prometa po najvišim standardima.

Šta je potrebno za slanje novca u inozemstvo?

- Klijenti UniCredit Bank d.d., mogu izvršiti uplatu prema inozemstvu sa bilo kojeg transakcijskog ili deviznog računa koji imaju otvoren kod UniCredit Bank d.d. 

- Na računu sa kojeg se vrši uplata, potrebno je osigurati pokriće u valuti plaćanja, kao i osigurati pokriće za naknadu te dostaviti osnov izvršenja plaćanja. 

- Ako se nalog za plaćanje izvršava temeljem konverzije, odnosno kupovinom deviza od Banke, Banka će teretiti transakcijski račun klijenta po prodajnom tečaju Banke na dan podnošenja naloga za protuvrijednost valute plaćanja. 

- Radi izbjegavanja troškova konverzije, svakako je bolje da klijent ima otvoren devizni račun u valuti plaćanja.

Na koji način se vrši plaćanje?

- putem usluge mobilnog bankarstva (m-ba) te internet bankarstva (e-ba)

- u bilo kojoj poslovnici Banke popunjavanjem zahtjeva za slanje doznake u inostranstvo

Koji podaci o primatelju su potrebni za slanje ino doznake?

Potrebni su sljedeći podaci:

  1. Ime i prezime korisnika računa
  2. IBAN broj - International Bank Account Number je broj računa, na osnovu kojeg se izvršavaju međunarodne transakcije
  3. SWIFT adresa Banke (BIC). SWIFT ili BIC je međunarodni kod za identifikaciju banke. Svaka banka ima jedinstveni SWIFT(BIC) koji omogućuje da međunarodni platni nalozi dolaze do ispravne banke. SWIFT adresa UniCredit Bank d.d. je UNCRBA22
Koja dokumentacija je potrebna za izvršenje ino naloga?

Za plaćanje u inozemstvo potrebno je:

  1. dostaviti ispravan nalog za plaćanje
  2. dostaviti račun, predračun ili ugovor na osnovu kojeg se vrši plaćanje. Važno je napomenuti da je kod dostavljanja pokrića za plaćanje, potrebno osigurati zvanični dokument kao što je račun ili ugovor, odnosno da ponude u formi e-maila nisu validno pokriće. Klijent koji vrši plaćanje u inozemstvo putem elektronskog bankarstva dužan je prilikom unosa platnog naloga dostaviti prateću dokumentaciju (osnovu plaćanja) dodavanjem priloga kroz e-ba aplikaciju, putem e-maila outgoing.payments@unicreditgroup.ba, putem fax-a (036 317-301).
  3. osigurati novčano pokriće za izvršenje naloga
Koje je vrijeme potrebno za izvršenje naloga?

Svaki nalog za plaćanje u inozemstvo (ukoliko zadovoljava zakonske uvjete i ima osigurano pokriće) koji se dostavi u bilo koju poslovnicu Banke do 15:00 sati, izvršava se isti dan, izuzev subotom kad se primljeni nalozi obrađuju naredni radni dan.

Ukoliko se radi o standardnoj obradi sa datumom valute +2 radna dana (T+2);

Ukoliko se radi o obradi sa datumom valute +1 radni dan (T+1) (a koji ne podliježu Flash Payments Sistemu*);

Ukoliko se radi o obradi sa datumom valute isti dan (T+0);


*Ino-nalozi na kojim je navedeno sljedeće:·       

·       račun otvoren u jednoj od banaka članica UniCredit Grupe

·       valuta plaćanja EUR

·       naveden IBAN i BIC (SWIFT adresa) UNCRBA22


Nalozi zaprimljeni do 13:00 h biti će izvršeni uz valutu plaćanja T+0.

Nalozi zaprimljeni nakon 13:00 h biti će izvršeni narednog radnog dana uz valutu plaćanja T+0.

Priljevi iz inozemstva (ovisno iz koje zemlje dolazi pošiljatelj sredstava) se obrađuju uz valutu istog radnog dana ili najkasnije sljedećeg radnog dana.

Šta je potrebno za prijem novca iz inozemstva?

Za primanje uplate potrebno je da klijent ima otvoren bilo koji tekući ili devizni račun kod UniCredit Bank d.d. Radi brže realizacije naloga i izbjegavanja troškova konverzije, svakako je bolje imati otvoren devizni račun u valuti plaćanja.

Koje podatke treba dostaviti uplatitelju sredstava (nalogodavcu)?

Potrebno je dostaviti sljedeće podatke uplatitelju sredstava:

• Ime i prezime korisnika računa

• IBAN broj - International Bank Account Number je broj računa, na osnovu kojeg se izvršavaju međunarodne transakcije. Za UniCredit Banku IBAN broj se sastoji od oznake zemlje (BA39) + transakcijski broj klijenta

• IBAN broj se može provjeriti na izvodu po deviznom računu, na ugovoru koji je klijent potpisao prilikom otvaranja deviznog računa, u aplikaciji mobilnog bankarstva (m-ba), aplikaciji elektronskog bankarstva (e-ba), ili telefonski pozivom na besplatan broj naše Podrške korisnicima 080 081 051

• SWIFT adresa Banke (BIC)

• Naziv Banke: UniCredit Bank d.d. Mostar

• Adresu Banke: Kardinala Stepinca b.b., 88000 Mostar, Bosna i Hercegovina

Imam li troškove kod zaprimanja sredstava?

Banka nalogodavca upravlja načinom slanja transakcija i bira posredničke banke preko kojih će se transakcija obaviti. Pri tome je važno znati da troškovi posredničkih banaka i banke krajnjeg korisnika budu naplaćeni naknadno. Visina ovih troškova je nepoznata Banci nalogodavca prilikom slanja naloga, i troškovi su poznati tek nakon što dođu na naplatu. UniCredit Bank d.d. ne može utjecati na visinu naplaćenih troškova od strane drugih banaka.
Naknade za prijem novca koje naplaćuje UniCredit Bank d.d. su definirane trenutno važećom Tarifom naknada za poslovanje s fizičkim osobama.

Korisno je znati!

Kod ispunjavanja Naloga neophodno je popuniti sve stavke i obavezno navesti ispravan IBAN korisnika te SWIFT adresu banke korisnika kako bi klijenti izbjegli dodatne troškove zbog eventualne reklamacije od strane inozemnih banaka. 

Važna napomena vezano za IBAN i SWIFT

Bez obzira da li se šalju ili primaju sredstva, korisno je znati da je kod ispunjavanja naloga za međunarodno plaćanje bitno navesti IBAN korisnika i SWIFT adresu banke korisnika kako bi se izbjegli dodatni troškovi zbog eventualnih reklamacija inozemnih banaka, koji mogu biti visoki. Također, važno je navesti ispravan IBAN broj računa osobe kojoj se šalje novac, a ne npr. nekog od članova porodice. Banka neće moći rasknjižiti nalog u kojem se ne slaže broj računa i ime korisnika računa. Nalog će biti vraćen pošiljatelju i mogu biti obračunati dodatni troškovi.

Standardni trajni nalog

Ukoliko želite svojim najdražima redovito mjesečno uplaćivati džeparac na njihov račun – standardnim trajnim nalogom - željeni iznos bit će uplaćen na račun svakoga mjeseca, točno kao sat.

Otvaranjem trajnog naloga nude Vam se brojne mogućnosti:

  • da Banka u Vaše ime i sa Vašeg računa kontinuirano obavlja redovita plaćanja u fiksnim iznosima, u vremenu i iznosu koji sami odredite.
  • uz standardni trajni nalog, rate kredita i troškovi po karticama će biti plaćeni točno i na vrijeme.
  • trajni nalog možete ugovoriti i za štednju, na način da ne morate brinuti da li ste taj mjesec odvojili željeni novac na štednju,mi to radimo za Vas.
  • pri ugovaranju trajnog naloga sami možete odrediti datum do kojeg će se trajni nalog izvršavati, a ugovoreni trajni nalog možete u bilo kojem trenutku opozvati ili promijeniti.

Ugovaranje:

  • standardni trajni nalog možete ugovoriti u bilo kojoj poslovnici Banke.
  • na dan izvršenja trajnog naloga na računu treba osigurati dovoljno sredstava za izvršenje trajnog naloga.
  • ukoliko ste korisnik jednog od JES paket računa, ugovaranje trajnog naloga u potpunosti je besplatno.

Trajni nalog- ovlašteno povlačenje

Namjena i karakteristike trajnog naloga-ovlašteno povlačenje:

  • da Banka u Vaše ime za Vaš račun obavlja plaćanje u korist pravnih osoba čiji su iznosi i datumi dospijeća promjenjivi, a koje određuje pravna osoba
  • na dan izvršenja trajnog naloga na računu treba osigurati dovoljno sredstava za izvršenje trajnog naloga.
  • ovlašteno povlačenje možete ugovoriti u bilo kojoj poslovnici Banke ili putem e-ba usluge.

Trajni nalog – ovlašteno povlačenje možete ugovoriti sa svojega tekućeg računa za sljedeće tvrtke:

Tvrtka Ugovaranje trajnog naloga
Sarajevogas d.o.o. Sarajevo Poslovnice UniCredit Bank/e-ba usluga
Merkur BH osiguranje d.d. Sarajevo Poslovnice UniCredit Bank/e-ba usluga
HT d.d. Mostar Direkcija za pokretnu mrežu Poslovnice UniCredit Bank/e-ba usluga
HT d.d. Mostar Direkcija za fiksnu mrežu Poslovnice UniCredit Bank/e-ba usluga
JP Elektroprivreda HZ HB d.d. Mostar Poslovnice UniCredit Bank/e-ba usluga
JP Elektroprivreda BiH d.d. Sarajevo Poslovnice UniCredit Bank/e-ba usluga
JKP Čistoća d.o.o. Cazin Poslovnice UniCredit Bank/e-ba usluga


Sefovi naše Banke nude Vam diskreciju i sigurnost pri čuvanju Vaših dragocjenih stvari!

U našim sefovima različitih veličina koje smo prilagodili Vašim željama možete čuvati vrijedne predmete:

  • dragocjenosti (nakita, vrijedne zbirke,kolekcije...)
  • vrijednosnih papira
  • dokumenata

 

Sefove možete iznajmiti u  sljedećim poslovnicama UniCredit Bank:

  • Poslovnica 1 u Travniku, Bosanska 56, 72270 Travnik
  • Poslovnica 1 u Sarajevu, Maršala Tita 48, 71000 Sarajevo
  • Poslovnica 12 u Sarajevu, Zelenih beretki 24, 71000 Sarajevo
  • Poslovnica 18 u Novom Sarajevu, Zmaja od Bosne 74, 71000 Sarajevo
  • Poslovnica 1 u Tuzli, Džafer Mahala 53-55, 75000 Tuzla
  • Poslovnica 1 u Širokom Brijegu, Fra Didaka Buntića 13, 88220 Široki Brijeg
  • Poslovnica 2 u Mostaru, Dubrovačka 4, 88000 Mostar (Mostarka)
  • Poslovnica u Banja Luci, I Krajiškog korpusa br.39, 78000 Banja Luka

U sef nije dozvoljeno spremati predmete koji su pokvarljivi, eksplozivni, zapaljivi, radioaktivni ili mogu na bilo koji način ugroziti sigurnost drugih sefova i Banke.

 

Naša Banka vam nudi brz i jednostavan način apliciranja za izdavanje sljedećih potvrda koje se ne naplaćuju:

  • Potvrda o otvorenom računu - fizičke osobe - s ciljem usmjeravanja redovnih primanja na Banku (mirovine, ino mirovine, prijava na Zavod za zapošljavanje)
  • Potvrda o otvorenom računu - fizičke osobe - s ciljem usmjeravanja plate na Banku
  • Potvrda o otvorenom računu fizičke osobe za prijem inomirovine na engleskom jeziku
  • Potvrda o nepostojanju duga po tekućem računu fizičke osobe

Ukoliko vam je potreban drugi tip Potvrde, molimo vas da posjetite najbiližu poslovnicu Banke.

Za slanje zahtjeva za potvrdu potrebno je da kliknete na „Zahtjev za potvrdu“ i unesete tražene podatke te pošaljete zahtjev.

 

Napomena: Ukoliko vam je potreban podatak o broju računa za primanje jednokratne pomoći, u tu svrhu možete koristiti Potvrde o otvorenom računu!

Spinning wheel animation

Loading

UniCredit Logo