Back to top

Vaše mišljenje nam je važno!  

Naša misija je pružanje usluge najviše kvalitete našim klijentima, te kontinuirano ulažemo napore u poboljšanje naših procesa i proizvoda. Cijeneći povjerenje koje nam ukazujete, nastojimo unaprijediti korisničko iskustvo i odgovoriti na Vaša očekivanja, stoga je Vaša povratna informacija za nas iznimno važna.

Svojim prijedlozima, pohvalama i prigovorima doprinosite kreiranju uspješnog poslovnog odnosa klijenta i Banke. Pozivamo Vas da s nama podijelite Vaša zapažanja, pozitivna iskustva, primjere  dobre poslovne prakse, kao i da nas informirate ukoliko smatrate da Vam je povrijeđeno ili uskraćeno neko pravo u poslovnom odnosu s Bankom.

Iako se određene primjedbe mogu brzo i jednostavno riješiti u usmenoj komunikaciji s uposlenicima u poslovnici Banke, zvaničnu pohvalu, prijedlog ili prigovor, možete uputiti i na jedan od sljedećih načina:

 

Usmenim ili pismenim putem Putem pošte Online forma  Podrška korisnicima 
U bilo kojoj poslovnici Banke (na adresu Upravljanje iskustvom klijenata, Zelenih beretki 24, Sarajevo) Pohvala, Prijedlog, Prigovor E-mail: info@unicreditgroup.ba
Besplatni broj: 080 081 051
Pozivi iz inozemstva: 033 222 999 (pozivi iz inozemstva se naplaćuju)

 

Glas klijenta je poklon za nas!

 

Ljubazno molimo da prilikom dostavljanja prigovora obavezno navedete:

  • Vaše lične/osobne podatke (ime, prezime, datum rođenja, adresa stanovanja) uz napomenu da će Banka iste koristiti isključivo u svrhu obrade Vaše povratne informacije;
  • Detaljan opis događaja/situacije ili okolnosti koje su izazvale nezadovoljstvo, a predmet su i dokaz osnovanosti Vašeg obraćanja
  • Adresu/kanal za dostavu odgovora, kontakt telefon.

U slučaju da prigovor ne sadrži sve potrebne podatke za postupanje, od podnositelja prigovora zatražit će se njegova nadopuna.

Zakonski predviđen rok za dostavu odgovora Banke na prigovor klijenta je 30 dana od dana zaprimanja prigovora. Odjel Upravljanje iskustvom klijenata centralizirano upravlja procesom rješavanja prigovora u saradnji s drugim relevantnim organizacionim odjelima, te nastoji da odgovor dostavi u što kraćem vremenskom periodu.

Spinning wheel animation

Loading

UniCredit Logo